01 września, 2013

End of summer`13 tag

Witamy! Dzisiaj jesteśmy z tag'iem ''Koniec lata''. Mamy nadzieję, że was nie znudzimy.
Kilka pytaniów wzięłyśmy z video youtube(end of summer tag) oraz kilka wymyślałyśmy same.


1. Twój codzienny outfit lata.
E: T-shirt i szorty. Chociaż tym latem coraz częściej ubierałam sukienkę.
G: Tak samo t-shirt i szorty lub dżinsy.

2. Czy miałaś ''Summer bucketlist''(czyli to co musisz zrobić do końca lata). Jeżeli tak czy wszystko zrobiłaś?
E&G: miałyśmy ale nie wykonałyśmy go.. :D

3. Czy lubisz opalać się?
E: lubię.
G: Zwykle nie bardzo, chociaż tym latem polubiłam.

4. Basen, jezioro czy morze?
E: wszystko idealne, gdy upał.
G: Morze! Kocham morze!

5. Jaka sama fajna rzecz jaką zrobiłaś za lato? Co wspominasz z uśmiechem na twarzy?
E: dużo co zrobiłam za lato, co w tamtym roku nie miałam odwagi. Całe lato wspominam z uśmiechem na twarzy, ponieważ te lato było cudowne. Odpoczęłam i mam dużo energii(no chyba nie nadługo, bo wraz szkoła:( )
G: Nawet nie wiem, ale to lato było wspaniałe! Nigdy nie zapomnę Bułgarii i tegorocznej Łeby, a także nasze rowerowe wycieczki.

6. Od kiedy do kiedy trwają twoje wakacje?
E&G:  mamy wakacje od 31 maja lub 6 czerwca (zależy jakie oceny na roczne)  do 31 siepnia.

7. Co chcesz zrobić następnym latem?
E: mam wiele pomysłów, chcem zrobić z kimś bucketlist i ZROBIĆ GO DO KOŃCA oraz próbować nowych rzeczy.
G: Hmm... chyba częściej nosić spódnice i sukienki, mniej siedzieć w domu, więcej ruszać się i jakoś zarobić.

8. Gdzie odpoczywałaś tym latem?
E: nad morzem Bałtyckim.
G: W Bułgarii i w Łebie.

9. Czy wszystko zrobiłaś co chciałaś za lato?
E: nie. Chciałam zjeździć z wujkiem na rowerach do jego domu nie daleko jeziora, gdzie jeżeli mi się nie wydaje jechać około 20km, nie udało się, bo był w Rosji cały sierpień:(
G: Nie wymyśliłam jak zarobić i nie spędziłam tydzień na wiosce.

10. Czekasz jesieni?
E: nie, będzie mnie brakowało tych ciepłych długich wieczorów, tej pogody, tej wolności. Ale trzeba być pozytywniejszym i żeby starać się, aby ta jesień miała także wiele ciekawych wspomnień 
G: Nieee... nie chce mi się do szkoły i do muzycznej, chcę jeszcze lata!

Tagujemy wszystkich kto to przeczytał!
Wrzucaj śmiało na swojego bloga i nie zapomnij napisać w komentarzach, żeby moglibyśmy przeczytać i skomentować. ☺





1 komentarz: