02 listopada, 2013

Ulubieńcy jesienni (Ewelina)

Hej! Prędko przeszły te dwa miesiące, więc przyszedł czas na ulubieńcy. :)

KOSMETYCZNI:



  •  Krem do rąk Eucerin - krem jest bardzo fajny, nie zostawia tłustej warsty po sobie, ma przyjemny, lekki zapach. Wydaje mi się, że sprzedaje się tylko w aptekach.
  • Carmex Cherry - zobaczyłam w czasopismie i odrazu pobiegłam do sklepu, aby kupić. Mam dwa w tubce jeden prosty, drugi z wiśnią. Bardziej przypadła mi do gustu ta z wiśnią.
  • AVON Blonde kredka do brwi - bardzo mi się podoba, tylko jest bardzo droga:  9,99. gdy np. dobre kredki z essence możno kupić ok. 5 zł.
  • essence naughty and pink! - uwielbiam ten lakier, konsystencja, pędzelek idealny oraz ten kolor.
  • essence nail polish remover - korzystałam z wielu zmywaczy do lakierów i zawsze bywało, że albo nie zmywa, albo bardzo wysusza mi paznokcie. Ten jest idealny, plus ta kombinacja zapachu kokos + papaya. 
Gdy zmeniała się pogoda, miałam wielkie problemy z cerą. Te cztery produkty mnie bardzo pomogli.


  • Garnier Nordic Moisture Match(oily skin) - korzystam ten krem już cztery miesięcy i stan mojej skóry bardzo się poprawił. Będzie recenzja na temat tego kremu.
  • essence coverstick 01 matt sand - ten korektor jest idealny! Trzyma się długo i nie podkreśla zaskórników.
  • essence mattifying compact powder - mam skórę przetłuszczającą się, więc kupiłam puder, aby się nie świecić i jest dobry, nie mogę powiedzieć, że coś wow, ale podoba mi się.
  • essence pędzelek do pudru - uwielbiam ten pędzelek, jest przyjemny w dotyku oraz jest nieduży, więc znajdzie miejsce w kosmetyczce.

Nie kosmetyczni:

Muzyka:

Cały album Ariana Grande ''Yours truly''
Miley Cyrus - Wrecking ball oraz FU(feat. French Montana)


Filmów nie patrzyłam, co dość dziwnie i niepodobne na mnie;D
Ale zakochałam się w ''Americas Next Top Model cycle 20 Boys&Girls''. Coś nowego, ponieważ w tym sezonie nie tylko dziewczyny, a dziewczyny z chłopakami. Polubiłam bardzo nie których osób i ciężko widzieć jak są wyeliminowane. Jeżeli komuś ciekawi ta tematyka to bardzo polecam!:)

To wszystko!
A jakie byli wasze ulubieńce? Piszcie w komentarzach:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz