11 października, 2013

14 things that NEED to stop

Hej. Z tytułu widzicie że dzisiaj napiszę ''14 things that need to stop'', czyli 14 rzeczy które są napewno irytujące i już powinne wyjść z mody lub nie powinno być o nich tak głośno. To jest moja opinia i wielu z was może się nie zgodzić. Zapraszam do czytania!

1. Paryż&wieża Eiffla – dwie przyczyny:
  • Chyba każda nastoletnia dziewczyna marzy zwiedzić Paryż. Nie ma innego miejsca  tylko Paryż, ale come on!  Jest tyle pięknych i ciekawych miejsc na świecie.
  • Niezauważyłyście, że wieża Eiffla jest prawie wszędzie. Koszulki, kolczyki, wiesiorki itd.? Oryginalności 0.

2. SWAG i YOLO.

3. UGGS – myślałam, że już w tym roku ich nie będzie w sprzedarzy, no nie dawno byłam w New York’erze i zobaczyłam buty bardzo podobne do ugg’s.

4. Galaxy print - wszystko w tym wzorze. Za dużo tego. Na początku to było nawet fajnie. Wzorek mi się baaardzo podobał no jego za dużo, widziałam dużo plecaków, T-Shirtów oraz różnych innych rzeczy z tym wzorem i dla mnie to już za dużo tego.

5. Starbucks – lubię czasem oglądać różnych vlogerek na youtube i często dziewczyny dość fajne rozmawiają na okrągło o Starbucksie! Irytujące..

6. Głupie miny na zdjęciach – każdy ma takie zdjęcie, ale gdy wszystkie zdjęcia które wkładasz są z duck face’em  lub innymi głupimi minami i żadnej normalnej, no to sorry ..
kilka przykładów: klik

7. Selfies – czyli robienie sobie zdjęć najczęściej przednią stroną telefona. Każdy kto ma taką funkcję to napewno nie raz to robił, ale robisz każdy dzień i wkładasz do np. Instagramu to nie jest zdrowo....
kilka przykładów: klik


8. Moustache i nerd glasses – no comments.

9. Idoli oraz hejt -  nigdy nie rozumiałam osób które nikogo nie widzą oprócz swoich idoli i inne gwiazdy to są nic. Tak samo z hejtowanie tych kto ci się nie podoba.

10. Upodobnianie się - do koleżanek, gwiazd itd. Przecież nie ma osoby lepszej od ciebie!

11. Coco Chanel, Audrey Hepburn, Marilyn Monroe – ‘
-’’och jakie to gwiazdy!’’
-‘’a z czego są słynne?’’
-"...''



12. Miłość nastoletnia
‘’On na mnie popatrzył’’
‘’Jego uśmiech’’
‘’Dotknęliśmy się ramionami jak szliśmy przez korytaż’’
*zeszyt caaaały w serduszkach*
‘’On idiota *10min później* jak ja go koooocham!’’
Każda przez podobne coś przeszła, ale to co napisałam na górze słyszałam chyba każdy dzień od różnych koleżanek...


13. ‘’Jak to? Nie oglądałaś tego filmu? Przeciez wszyscy go ogladali!’’ – o taak, każdy człowiek musiał to oglądać, bo ty oglądałaś.

14. TYLKO ROZMAWIAĆ o zdrowym sposobu życia i nic nie robić – a później narzekać.


Nikogo obrazić nie chciałam!

Z którymi punktami się zgadzacie?
Może czegoś nie podałam?
Piszcie w komentarzach! :)
Za KAŻDY komentarz i obserwację dziękujemy!♥
Piszcie nazwy bloga, a zajdę pokomentować☺

3 komentarze:

  1. masz całkowita racje ! ;)


    http://alexwberry.blogspot.com ŚPIEWAM , blog zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kilka, z którymi się nie zgodzę ale ogólnie ok.:)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację ;))
    dziękuję za miły komentarz na blogu :)
    www.blogkinga.blogspot.com
    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń