29 października, 2013

Haul 10.13

Hej! :) Nadszedł czas na październikowy haul.

1. Garnier Fructis Goodbye Damage conditioner


Kolejne opakowanie. 9,99

2. Lip smacker Sprite


Kupiłam go, gdy byłam w Polsce, nie jest jakoś bardzo fajny, ale chciałam go mieć przez zapach. 7-8 zł?

3. Carmex 

Nareszcie jest już i na Litwie! Kupiłam wiśniowy i zwykły wykręcany, na promocji 2 za1, bo u nas normalnie kosztuje 15,90, a jakoś szkoda by było tyle pieniędzy na 1 balzam do ust. 15,90

4. Lirene micellar solution 3 in 1


Szczerze mówiąc, chciałam kupić inny, ale poplątałam :D. Ten też jest ok. 15.99

5. Pierścionki z H&M



Kupiłam przepiękne pierścionki, 2 zwykłe, złoty i srebrny, które były razem i 1 z księżycem, bardzo mi się podoba. H&M ma dużo fajnych pierścionków, planuję kupić jeszcze 2 :D. 2 w 1 komplecie kosztowały 7,95, z księżycem też 7,95

6. 4 świeczki


W naszym zwykłym sklepie, w maximie, znalazłam 4 bardzo fajne świeczki. Mają niesamowity zapach, a kosztowały tylko 1,19, już nie mogę doczekać się je zapalić!

To już cały haul, w tym miesiącu mało co kupiłam, mam nadzieję, że Wam się podobało i do następnej notki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz